Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zoon zoekt vader in kayseri

  • corry

    mijn naam is mustafa van der heijden en ben op zoek naar mijn vader mustafa cakir ik heb hem al 10 jaar niet meer gezien en aangezien mijn vader niet meereen van de jongste is hij is 66 jaar en ook ziek is zou ik nog graag 1 keer met hem willen telefoneren of via een brief ik weet alleen zijn oude adres nog 12 evler argincik die huizen zijn afgebroken en nu woont hij daar aan de overkant achter de winkels in een flat helemaal boven inmijn vader heeft altijd in nederland gewoond in den bosch waar hij mijn moeder leerde kennen ondanks dat mijn vader getrouwd was met haticr ozdemir en 3 kinderen heefr senol omer sengul waren mijn ouders heel verliefd op elkaar en de liefde zit er nog tussen hun beide maar zijn vrouw wou niet scheiden toen is mijn vader in 1988 voorgoed terug gegaan met zijn familie naar kayseri we zijn al jaren bezig voor zijn adres maar helaas niks en de familie die nog hier wonen in nederland willen geen adres of telefoonnummer geven ze hebben ook nooit contact met mij gezocht alleen een oudere broer van mijn vader die komt welmaar geeft ook geen adres of telefoonnummer i v m de vrouw van mijn vader en dat snapo ik ook wel maar ik ben ook zijn kind ik heb toch ook recht om contact met mijn vader te krijgen al moet ik stiekum naar een geheim adres een brief naar mijn vader sturen of via de telefoon als ik zijn nummer heb of hij mijn nummer kunnen we toch ook stiekum bellen hij is toch mijn vader en ik zijn kind mogen wij dan in godsnaam voor er iets met hem gebeurd een keer contact hebben met hem al is dat dan via brieven of telefoon ik ben toch ook zijn zoon zijn vlees en bloed ik heb altijd zonder een vader geleefd en heb dat gevoel altijd gemist laat mij even dat gevoel krijgen dat ik toch nog een vader heb ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen a u b

  • SIBEL

    hallo

    heeft u al u vader gevonden daar? groetjes