Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zoon zoekt zijn vder

  • corry

    hallo lieve mensen ik hoop dat iemand mij kan helpen mijn zoon zoekt zijn vader mustafa cakir uit kayseri mijn zoon is 19 jaar en heeft zijn vader een keer gezien in 1999 toen was hij 10 jaar zijn vader is nu 66 jaar maar heeft heel lang in nederland gewoond in denbosch daar heeft hij ook een cafe gehad zijn vader is getrouwd heeft 3 kinderen senol omer sengul en zijn vrouw heet hatice ozdemir hun oude adres in kayseri was 12 evler argincik maar die huizen zijn afgebroken maar hij woont achter die winkels tegenover zijn oude adres helemaal boven in een flat kijk ik wil geen contact met hem uit respect voor zijn vrouw maar mijn zoon wil hem nog een keer een brief schrijven al moet het op een ander adres of per telefoon dat hoeft hatice ook niet te weten wij hebben die fout gemaakt omdat hij was getrouwd maar wij waren echt verliefd op elkaaronze zoon is dan ook een liefdes kind zijn vader was cxe liefde van mijn leven en andersom ook en nog maar helaas heeft het niet zo mogen zijn wil iemand mijn a u b helpen om de vader van mijn zoon te vinden dank uw

  • els

    Hallo,

    Ik weet niet of het ondertussen gelukt is maar kan misschien helpen.Ken mensen daar.Dus laat weten zou ik zeggen

    heel veel groetjes els